Audit

Amennyiben a céged, márkád vagy terméked már jelen van a közösségi médiában, de az elért eredményekkel nem vagy elégedett, vagy úgy érzed, többet is ki lehetne hozni belőle, a közösségi média audit a Neked való szolgáltatás.

Első lépésként elég csupán a linkeket megadnod: a weboldal, a Facebook rajongói oldal és a többi csatorna elérhetősége, ahol vállalkozásod kommunikál a célcsoporttal.

A korábbi aktivitás elemzésével megállapítjuk, milyen erősségei és gyengeségei vannak a kommunikációnak, hogyan lehetne azt fejleszteni, milyen tevékenységeket kell folytatni és melyeket mellőzni annak érdekében, hogy a vállalkozás által kitűzött kommunikációs célok megvalósuljanak.

Az egyes csatornák előnyeiről és hátrányairól, az eddigi kommunikáció erősségeiről és gyengeségeiről összeállítok egy teljes körű, részletes, gyakorlatias elemzést, amely - szükség esetén - kitér a konkurencia stratégiájára is, hiszen a leggyorsabb és legegyszerűbb megoldás olyakor a siker eléréséhez és fenntartásához az, hogy ismerjük legerősebb versenytársunkat. Az elemzés közérthető módon javaslatot tesz arra is, hogy a jövőben milyen stratégiát érdemes választani, szükség van-e a célok módosítására vagy más csatornák bevonására, esetleg a célcsoport módosítására, szélesítésére.

Vedd fel velem a kapcsolatot, és bizonyosodj meg róla, hogy a lehető legtöbbet hozod ki a közösségi médiából, napjaink egyik legerősebb marketing eszközéből!